Ing. Martin Kollár
KLÍČOVÉ REFERENCE:
I66, Brezno – obchvat I. etapa (SK)
Různé typy předpjatých a železobetonových mostů na rychlostní komunikaci. Projektový inženýr zodpovědný za koordinaci realizačního projektu a realizace stavby. Řešení projektových, designových a konfliktních problémů na úrovni investor – projektant – zhotovitel.
R4, Ladomírova – Hunkovce + obchvat Prešova (SK)
Různé typy předpjatých a železobetonových mostů na rychlostní komunikaci. Projektový inženýr zodpovědný za koordinaci projektantů.
R55, Babice – Staré Město, mosty SO203, SO204, SO205, SO206
Různé typy předpjatých a železobetonových mostů na rychlostní komunikaci. Projektový inženýr zodpovědný za statickou a dynamickou analýzu a podrobný návrh dodavatele.
Jaderná elektrárna Mochovce, Blok 3 a 4 (SK)
Asistent koordinátora projektu na nukleární části stavby. Zodpovědný za koordinaci stavebních a technologických projektů a mezi investorem a dodavatelem. Řešení projektových, designových, a provozních konfliktů v zájmu investora, jednání se stavebními a technologickými projektanty.
R48, Rychaltice – Frýdek-Místek, SO201, SO204, SO214
Různé typy předpjatých a železobetonových mostů na rychlostní komunikaci. Projektový inženýr zodpovědný za statickou a dynamickou analýzu a podrobný návrh dodavatele.
D3, Tábor – Veselí nad Lužnicí, SO217
Předpjatý betonový komorový dálniční most přes Myslkovické jezero. Most o rozpětí 34 + 6×40 + 34 m v celkové délce 323 m. Budován v 8 etapách s využitím pohyblivé nosné ocelové skruže. Zodpovědný za statickou a dynamickou analýzu.
Bayshore, YMCA, Soil storage halls (USA)
Komerční ocelové haly pro průmyslové, sportovní nebo kulturní využití. Nosníkové konstrukční systémy pro vzdálenosti do 60 metrů. Statická a dynamická analýza výstavby v nebezpečných povětrnostních podmínkách (východní pobřeží USA, Karibik). Analýza fází montáže a přepravy.