Ing. Peter Buček, Ph.D.

Ing. Peter Buček, Ph.D.

Peter pracuje v našem týmu od konce roku 2007. Po krátkém období v brněnské centrále se přesunul do slovenské pobočky Link projekt v Banské Bystrici a byl u jejího rozjezdu od saméhoIng. Peter Bužek začátku. V současné době zde působí na pozici zodpovědného/vedoucího projektanta.

KLÍČOVÉ REFERENCIE:

Betonový čtyřtrámový most přes dálnici D47, Ostrava

Betonová pětipolová spojitá konstrukce, navržená jako čtyřtrám nepřímo uložený na vnitřních podpěrách. Most betonovaný na pevné skruži dodatečně podélně i příčně předpjatý. Celková délka mostu je 140 m, rozpětí hlavního pole je 25,8 m.

Betonový komorový most  na silnici I/66, obchvat Brezna (SK)

Betonová pětipolová spojitá konstrukce. Most betonovaný po etapách na pevné skruži dodatečně podélně předpjatý. Celková délka mostu je 236 m, rozpětí hlavního pole je 49 m.

Betonový dvojtrámový most přes rychlostní komunikaci R2, Bánovce nad Bebravou (SK)

Betonová třípolová spojitá konstrukce. Most betonovaný na pevné skruži dodatečně podélně předpjatý. Celková délka mostu je 122 m, rozpětí hlavního pole je 45,5 m.

Statická a dynamická analýza lávky pro pěší Nová Karolína v Ostravě

Statická a dynamická analýza ocelové konstrukce lávky pro pěší. Návrh tlumiče kmitání nosné konstrukce. Celková délka lávky je 146 m, rozpětí hlavního pole je 102 m.